mlodyosw prowadzi tutaj blog rowerowy

Podjazd to minimum 10%

Trening #66

• Sprzęt Merida Matt TFS 500-D
Wtorek, 18 lutego 2014 | dodano: 18.02.2014

Z racji tego że szosa w serwisie no to wypad do Topoli na MTB :) A dzisiejszy dzień to przygoda a nie trening coś tam pojeździłem ale nie tyle co planowałem ponieważ spotkałem w lesie PSA rasy owczarek niemiecki widać że ktoś go najzwyczajniej wyrzucił bo nie wierze żeby taki pies sam uciekł był bardzo przyjazny słuchał się komend typu siad,noga,leżeć, aport no nie mogłem zostawić go samego więc komórka internet numer do schroniska i przyjechała Pani która go zabrała do bezpiecznego miejsca.

mlodyosw
| 22:33 wtorek, 18 lutego 2014 | linkuj No szkoda mi go było a tym bardziej że tam jest ruchliwa trasa wiec prędzej czy później wpadł by pod kola.
slonski
| 21:04 wtorek, 18 lutego 2014 | linkuj Gratuluję wspaniałej i wrażliwej postawy! Nie jedna osoba przeszłaby obok tego psa obojętnie. Trzymaj tak dalej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nages