mlodyosw prowadzi tutaj blog rowerowy

Podjazd to minimum 10%

Trening #74

• Sprzęt Fondriest Duro
Niedziela, 9 marca 2014 | dodano: 09.03.2014

Od dawien dawna moja pierwsza jazda z rynku z Interkolem na szosie standard zbiórka o 10:00 a tutaj raptem 5-7 osób ale już 10:02 wsypała się cala reszta i uzbierało się nas około 20 osób. Ruszyliśmy wiec na Mikstat spokojnie pierwszy podjazd Kotłów tempo umiarkowane jedzie się dobrze. Kolejno to Ostrzeszów-Kobyla góra i w sumie tam zacząłem czuć ogień w mięśniach ale trzymałem się mimo to w czubie naszego peletonu :) No a potem zaczęło się ściganie na płaskim do Odolanowa większość dystansu chowałem się za innymi i tylko się trzymałem w końcówce dałem kilka krótkich zmian zszedłem na koniec była mała luka na środku wiec ja wykorzystałem na mały skok który wykorzystał nasz Błazi i usiadł mi na kole rozkręciłem ile mogłem i wygral tablice z naszej grupy poscigowej oczywiście nasz pościg uciekającej trójki się nie udał ale jak na ten okres to chyba nieźle sobie radze. A po Odolanowie to spokojna jazda w parach do samego domu.