mlodyosw prowadzi tutaj blog rowerowy

Podjazd to minimum 10%

Trening #64

• Sprzęt Fondriest Duro
Sobota, 15 lutego 2014 | dodano: 15.02.2014

Trening dobry zbiórka pod lewiatanem i lecimy na kotłów po Bazyla :) Potem spokojna jazda jeszcze po drodze złapaliśmy Grzegorza naszego Prezesa i pojechaliśmy kierunek Ostrzeszów kawałek za rozstaliśmy się z Bazylem i droga do domu była już praktycznie prosta bo Odolanów był kolejnym celem a potem to już rzut kamieniem do Ostrowa wiec do roboty trochę podkręciliśmy tempo z Błażejem W. A jeszcze prędzej nasz "Fabian Cancellara" zrobił skok no i tak po zmianach w coraz szybszym tempie do Odolanowa gdzie po moim zejściu ze zmiany wszyscy mnie oszukali i uciekli na dobre 10-15 metrów. Potem spokojna jazda do domu jeszcze na ostatnich kilometrach do strzelającego czegoś w moim rowerze dołożyło się jeszcze jakieś piszczenie trzeba dać do serwisu na gruntowne smarowanie : )

Imbalanse
| 20:54 sobota, 15 lutego 2014 | linkuj No spoko to najwyżej w poniedziałek lub wtorek jak dopisze pogoda :))
mlodyosw
| 18:35 sobota, 15 lutego 2014 | linkuj Hahah no to nie jest moja wina :( A jutro nie wiem czy będę z takim piskiem ;/
Imbalanse
| 15:45 sobota, 15 lutego 2014 | linkuj Fajowo było, ale muzyka z Twojego roweru mnie zabijała pod końcówkę :( jutro też coś przekręcimy jak pogoda dopisze :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz