mlodyosw prowadzi tutaj blog rowerowy

Podjazd to minimum 10%

Trening #58

• Sprzęt Merida Matt TFS 500-D
Sobota, 18 stycznia 2014 | dodano: 18.01.2014

Miało by lekko i przyjemnie ale INTERKOLOWCY nie wiedza co to lekko i przyjemnie :D
Spotkanie o 10 na pętli z Błażejem i rajd na Mikstat. Błażej nazwał to rozgrzewka a mi chyba skoczył puls 320 ale to nic bo on dalej mknął szosą na swoim magicznym HERCULESIE wykutym z rosyjskiej stali to mówi samo za siebie. Dalej to Kotłów gdzie wjechałem jako ostatni ale miało być lekko wiec ja jechałem lekko ;D Potem zjazd do BAZYLOWEGO lasu dwie rundki wyjazd i w stronę Czarnego lasu następnie Odolanów potem podziękowaliśmy sobie za wspólny trening ja skoczyłem do babci na sok i banana a Błażej mknął do domu.
I tak przygotowujemy się na SEZON 2014 :D

kris91
| 14:41 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj To jak rosyjska stal, to i pewnie rosyjskie EPO w bidonie :D
mlodyosw
| 13:26 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj rosyjska stal jest nie do zatrzymania dobry dobry :D
Imbalanse
| 13:17 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Hehe :D rosyjskiej stali nic nie przebije ! Dobry trening był Mati ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd